x تبلیغات
ساخت بج سینه، تندیس، مدال و شیلد | نشانه ساز

مدال طلای کشوری

 

مدال طلای کشوری چیست و به چه کسانی اهدا می شود؟

مدال طلا همیشه به نفر اولی که در مسابقات، المپیاد و … برنده می شود، اهدا می گردد و کسانی که در زمینه های ذکر شده در زیر فعالیت داشته باشند و بتوانند به مقام اول کشوری دست یابند، به دریافت مدال طلای کشوری نائل می گردند:

• انواع ورزش ها

• انواع علوم

• شطرنج

• زمینه های تحقیقاتی

• المپیاد علمی

• المپیاد ورزشی

• مسابقات کشوری

ساخت مدال طلای ورزشی

مدال ورزشی دارای انواع مختلفی است و به سه گروه: طلا، نقره و برنز تقسیم بندی می شود که مسلما می دانید این مدال ها به ترتیب شامل حال نفرات اول، دوم و سوم در مسابقات می شوند.

حال لازم به ذکر است که ساخت مدال در هر یک از انواع ذکر شده با طرح، سایز و اندازه متفاوتی انجام می شود و برای هر ورزش متناسب با آن ساخت مدال صورت می گیرد.

بدین شکل که یک مدال ورزشی طلای کاراته با مدال طلای شنا متفاوت خواهد بود.

ساخت مدال طلا توسط مراکز متعددی در کشور ما انجام می شود که در این زمینه بهتر است تا از مناسب ترین مراکز مانند: مجموعه نشانه ساز کمک گرفته شود.

مجموعه نشانه ساز و ساخت مدال طلای ورزشی

مجموعه نشانه ساز یکی از قدیمی ترین و بهترین مراکزی است که در زمینه ساخت مدال ورزشی در انواع مختلف: طلا، نقره و برنز فعالیت دارد و تا کنون به میزان زیادی این نوع مدال ها را تولید کرده است که در وب سایت رسمی نشانه ساز میتوانید لیست این مدال های تولید شده را ببینید و از کیفیت کاری نشانه ساز مطلع گردید.

لازم به توضیح است که مجموعه نشانه ساز برای تمامی زمینه ها و رشته های ورزشی، ساخت مدال را انجام می دهد که در خصوص طراحی، سایز و ابعاد مدال ورزشی نیز می توانید از خود مجموعه راهنمایی و مشاوره دریافت کنید.

عوامل موثر در هزینه ساخت بج سینه سوزنی

 عوامل متعددی می‌توانند هزینه ساخت بج سینه سوزنی را تحت تاثیر قرار دهند. که از جمله آنها می‌توان موارد زیر را نام برد:

جنس محصول انتخابی:
همانطور که گفته شده بج سینه سوزنی از جنس‌های مختلفی چون فلز، آکریلیک، پلاستیک و ... تولید می‌شود. که بسته به جنس انتخابی هزینه‌ها نیز متغیر خواهند بود.

ابعاد و طرح سفارش بج سینه سوزنی:
برخی از کارفرماها ترجیح می‌دهند در کنار آرم شرکت، رستوران و یا یک سازمانی نام فرد را نیز درج کنند، پس بسته به محتواهای مورد نظر شما روی بج‌های سینه و سایز و ابعاد و طرح‌های آنها، قیمت آنها نیز متفاوت از هم خواهند بود.
از دیگر عوامل موثر در هزینه سفارش بج سینه سوزنی می‌توان به تعداد سفارش، نوع سوزن و قفل به کار رفته در آنها و نیز خدمات مربوط به چاپ و حک و ارسال محصول اشاره کرد. البته گفتن این نکته نیز خالی از لطف نیست .که بسته به نوسانات ارزی حاکم در کشور قیمت خرید بج سینه نیز ممکن است تغییراتی داشته باشد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت دقیق سفارش تعداد دلخواه از بج‌های سینه سوزنی با کارشناسان ما در شرکت نشانه ساز تماس گرفته و با توجه به شرایط بازار قیمت جدید را جویا شوید.

سفارش بچ سینه سوزنی

سفارش و خرید بج سینه سوزنی هزینه اندکی در قبال تاثیری که بر رشد کسب و کار می‌گذارند دارد. شما بزرگواران می‌توانید انواع مختلف بج‌های سینه را به تعداد دلخواه و با قیمت مناسب از شرکت نشانه ساز سفارش داده و بدین طریق کسب و کار خود را شیک و حرفه‌ای نشان دهید.
حال که با مزایا و قابلیت‌های استفاده از بج سینه سوزنی آشنا شدید چگونه قصد تهیه آنها را دارید؟ ما راهی آسان و مطمئن برای شما پیشنهاد می‌کنیم، شرکت ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی نشانه ساز با چندین سال سابقه درخشان در ارائه انواع محصولات تبلیغاتی سفارشات شما را به صورت حرفه‌ای طراحی و تهیه نموده و با نازلترین قیمت و در زمان تعیین شده در اختیار شما بزرگواران قرار خواهد داد.

استفاده از این بج تنها به عنوان ابزار مفید تجاری شناخته نشده و می‌تواند کل شرکت یا کسب و کار مورد نظر را خوب و حرفه‌ای نشان دهد. با استفاده بج سینه سوزنی توسط کارمندان یک کسب و کار که نام، موقعیت و لوگوی شرکت و کسب و کار روی آنها حک شده باشد، هوای حرفه‌ای بیشتری به شرکت افزوده خواهد شد. این اقدام به نوبه خود، شرکت شما را برای مشتریان احتمالی جذاب‌تر کرده و حتی می‌تواند در متقاعد کردن مشتری سابق یا فعلی برای بازگشت و ادامه تجارت با شرکت شما موفق عمل کند.

سفارش مهر برجسته

 

نحوه سفارش مهر برجسته

چرا نشانه ساز را برای ثبت سفارش انتخاب کنید؟ما مهرهای برجسته ای را ارائه می دهیم که می توانند در صنایع مختلف مانند حقوقی، مهندسی، شرکتی، معماری یا دفتر اسناد رسمی استفاده شوند.
ما تیمی از متخصصان بسیار آگاه و با تجربه داریم تا بهترین مشاوره در رابطه با مهر مناسب را برای نیازهای شما ارائه دهند.
ما مهرهای برجسته را از بهترین متریال اولیه تهیه کرده و سفارشی می کنیم تا اطمینان حاصل نماییم که شما از تمام نیازهای مهر زنی خود رضایت کامل دارید.
ما در نشانه ساز انتخاب گسترده ای داریم تا بتوانیم براساس نیاز شما مهر تهیه کنیم. این مورد شامل همه مهرهای برجسته جیبی، مهرهای روی میز و انواع دیگر خواهد بود.
طیف وسیعی از برجسته کاری‌ها می تواند بسته به صنعت شما مهر مناسبی را برای تان فراهم کند. با این حجم عظیم از گزینه‌های پیش رو، می توانید مطمئن باشید که با انتخاب یک مهر ممتاز از ما، اشتباه نخواهید کرد.
با ابزار و تخصص ما، خدماتی به شما ارائه می شود که در هیچ جای دیگری نمی توانید دریافت کنید.
اگر به دنبال بهبود طراحی برگه های اداری خود هستید، مهرهای مجلل ما می توانند کاغذ را تزئین کرده و کیفیت کلی آن را بهبود بخشند.
آن‌ها بسته به کاربرد خاص، می توانند کاغذ شما را حرفه ای یا پیچیده تر جلوه دهند. ما انواع مختلفی از سبک ها را برای انتخاب داریم که قابل تنظیم هستند تا مطمئن شویم که مهر مناسبی را برای کسب و کار شما ایجاد کرده ایم.

جهت دریافت مشاوره یا ثبت سفارش مهر برجسته با شماره‌های 02188842300 و 02188843200 تماس بگیرید.


نشانه ساز مهرهای برجسته شخصی، رسمی و سفارشی را به سراسر کشور ارسال می‌کند. هر نقش برجسته ای که به صورت آنلاین یا حضوری سفارش داده شود، درب منزل مشتری تحویل داده خواهد شد.

خیلی راحت می‌توانید نسبت به سفارش اقدام کنید. کافی است مکان معتبری را انتخاب کنید تا بتوانید با خیال راحت صفر تا صد کار را به او بسپارید.
نشانه ساز یکی از مراجع معتبر در زمینه سفارش و فروش انواع مهرها است که می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهید.
تنها کافی است طرح مورد نظر خود را انتخاب و ارسال کنید. بقیه مراحل ساخت، توسط نشانه ساز انجام خواهد شد. حتی می توانید قبل از سفارش، از مشاوره رایگان مجموعه استفاده کنید.

 

 

صفر تا صد بج سینه چوبی

 

تاریخچه بج سینه چوبی

از مورخین و تاریخ نویسان  نقل قول است که برای اولین بار نشانه ای شبیه به بج سینه امروزی توسط ارتش ایالات متحده آمریکا در جنگ با مکزیک در سال 1812 میلادی مورد استفاده قرار گرفته است.
پس از جنگ جهانی دوم و برای شناسایی رده های مختلف نظامی و همچنیین نوع نیروهای نظامی از این نوع بج سینه به عنوان ابزاری نو در لباسهای نظامی مدرن و براساس ساختارهای نیروهای نظامی مختلف نظیر نیروهای زمینی، هوایی و دریایی مورد استفاده قرار گرفت.
اما امروزه از بج سینه علاوه بر امور نظامی به عنوان یک هنر و ابزار تبلیغاتی با شکل و شمایلی زیبا برای استفاده  در مشاغل و کسب و کارهای مختلف بکار برده می شود.

کاربرد بج سینه چوبی


بج سینه چوبی از زیبایی و جلوه بسیار زیادی برخوردار است و مهارت خاص و و طراحی ظریف و دقیقی برای ساخت آن باید صرف شود. این نوع بج به دلایل مختلفی در حال حاضر در ایران از مصرف زیادی نسبت به سایر بج های سینه برخوردار نمی باشد اما این عدم استقبال بیشتر از یک طرف به دلیل عدم شناخت مشتریان از این محصول می باشد و از طرف دیگر محدود بودن شرکت های تبلیغاتی که این نوع محصول را تولید می کنند. 

این نشان سینه همانند سایر بج ها کاربرد مشابه ای دارد و برای شناخت، ایجاد هماهنگی و انسجام کاری به کار گرفته می شود. 

ساخت بج سینه چوبی


بج سینه از مواد مختلفی ساخته می شوند . جنس بج علاوه بر چوب می تواند از فلز، پلاستیک، پاچه، چرم و… نیز باشد.

برای ساخت بج چوبی مراحل مختلفی باید انجام شود که عبارتنداز: 

در مرحله ابتدایی درخواست مشتری ثبت شده و اگر طرح پیشنهادی نداشته باشد با کمک طراحان و متخصصین نشانه ساز طرح مورد نظر تهیه شده و به تایید مشتری می رسد.

در مرحله بعد ابعاد و اندازه بج تعیین می شود و برای برش از چوب طبیعی و یا ام دی اف  به قطعات مورد نظر اقدام می گردد.

 

تندیس کنفرانس بین المللی بازرسی و صداقت

 

کنفرانس بین المللی بازرسی و صداقت در کشور عمان ودر شهر مسقط برگزار گردید. تندیس این همایش به سفارش عمان و توسط شرکت نشانه ساز که با داشتن پرسنل و کادر مجرب که در امور بین المللی نیز فعال می باشد ساخته شده است. این تندیس با استفاده از ماده اصلی پلکسی گلس تولید شده است. طرح ذره بین که بسیار جذاب می‌باشد نمادی زیبا و متناسب با نام این کنفرانس است که توسط طراحان شرکت نشانه ساز انتخاب گردید. 

تندیس پلکسی گلس یکی از پرکاربرد ترین تندیس هایی است که در مجالس و همایش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول تبلیغاتی معمولا" از دوقسمت پایه و بدنه تشکیل می شود و با قابلیت بالایی که دارد بسیار مناسب نوشتن متون تقدیر و تشکر و بزرگداشت بوسیله لیزر می باشد.

تندیس را علاوه بر پلکسی گلس از متریال دیگری نظیر کریستال، فلز ، چوب، مولتی استایل و... نیز می سازند.

آشنایی با بج فدراسیون شنا

 

فدراسیون شنا، شیرجه وواترپلو جمهوری اسلامی ایرا ن مخففIRSF به موجب قانون تشکیل شده است و متولی انجام امور مربوط به فعالیت ها و رشته های ورزشی آبی در ایران می باشد . این فدراسیون زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می نماید.

سفارش ساخت بج سینه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو بنا به درخواست فدراسیون و توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز ساخت شده است. برای ساخت این بج از ماده اصلی آلیاژ فلزبرنج استفاده شده است و بنا به درخواست مشتری که همان فدراسیون می باشد آبکاری طلا برروی بج انجام گرفته است. روش ساخت این نشان اسید کاری بوده است و برای افزایش جلوه و زیبایی آن عملیات اره کاری و دوربرش توسط متخصصین ذیربط در نشانه ساز بر روی این بج سینه پیاده سازی شده است. این نشان سینه قابلیت اتصال به دوصورت سوزنی و مگنتی را دارا می باشد.

توضیح اینکه رنگ آبی بکار رفته در ساخت این بج نمادی از آب بوده و تداعی کننده آن است. و برای اینکه برای نشان دادن آب باید از رنگ آبی استفاده می شد لذا سازنده از رنگ کوره ای استفاده کرده است . این رنگ کوره ای علاوه بر زیبایی خاصی که به این بج فلزی داده است از ماندگاری بالایی نیز برخوردار می باشد. 

توضیح اینکه برای ساخت بج سینه فلزی علاوه بر برنج از فلزات دیگری نظیر استیل و آلومینیوم نیز استفاده می گردد. در ضمن بج دارای انواع گونگون دیگری نظیر بج چوبی، بج مولتی استایل،بج پلکسی گلس و... می باشد.

تندیس حکیم ابوالقاسم فردوسی را بشناسیم

 

حکیم ابوالقاسم فردوسی در سال 329 هجری قمری در دهکده پاژ از توابع استان خراسان رضوی دیده به جهان گشود. ودر سال 416 هجری قمری دیده از جهان فرو بست. فردوسی شاعر حماسه سرای ایرانی و است و بزرگترین سراینده پاسی گو می باشد که نه تنها در ایران بلکه از شهرت جهانی برخوردار است.  شاهکار ایشان شاهنامه حماسه ملی ایران است. حکیم ابوالقاسم فردوسی نمادی از فرهنگ و ادبیات پارسی است. این شاعر گرانقدر سالها برای زنده نگه داشتن زبان پارسی تلاش کرد . این فرمانروای شعر پارسی نمادی از عشق به خاک و وطن است. 

تندیس حجمی چهره این بزرگ مرد تاریخ ایران توسط گروه تولیدی نشانه ساز به سفارش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طراحی و تولید شده است. متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در سردیس چهره حکیم ابوالقاسم فردوسی فلز زاماک وجنس پایه از سنگ  و در ساخت از تکنیک های مدرن مدل سازی سه بعدی استفاده شده است. سازمان‌ها و نهادهای مختلف می‌توانند سفارش ساخت تندیس حجمی از چهره بزرگان ایران را به ما بسپارند. ما نیز تضمین می‌دهیم اثری باکیفیت و درخور به مشتریان خود تحویل دهیم.

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس استیل، برنج و پلکسی است و در آن از تکنیک های مدرن مدل سازی سه بعدی استفاده شده است.جهت اطلاع بیشتر از هزینه ساخت تندیس با همکاران ما تنها با یک تماس تلفنی ارتباط برقرار سازید.

بج پرسنل سازمان بنادر و دریانوردی

 

سازمان بنادر و دریانوردی یک سازمان دولتی در ایران است که وابسته به وزارت راه و شهرسازی می باشد. مهمترین و اصلی ترین وظیفه و ماموریت این سازمان، مدیریت امور بندری و امور دریایی و بازرگانی کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد. نام قبلی این سازمان سازمان بنادر و کشتیرانی بوده است که براساس قانون مجلس شورای اسلامی در مورخ دهم اردیبهشت ماه سال هزارو سیصدو هشتادو هفت شمسی تغییر نام پیدا نمود.

بج سینه سازمان بنادر و دریا نوردی توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز و به سفارش سازمان مزبور ساخته شده است. سازنده این بج فلزی برای ساخت آن از متریال زاماک و با آبکاری طلا استفاده نموده است. این بج به روش ریخته گری تولید شده است. طرح این نشان سینه به گونه‌ای است که باید در مرحله برش‌کاری دقت و ظرافت زیادی صورت گیرد. در طراحی و ساخت این نشان از فناوری های مدل سازی سه بعدی پیشرفته استفاده شده است. طراحی کار برگرفته‌ از لنگر و سکان کشتی است تا به خوبی بیانگر نوع و اسم سازمان باشد. این بج یا نشان سینه قابلیت اتصال مگنتی و سوزنی را دارد. بج سازمان بنادر و دریانوردی به دلیل طرح سه بعدی نمای متفاوت و زیبایی دارد که بسیار جلب توجه می‌نماید. 

تندیس کمیته ملی المپیک

 

کمیته المپیک جمهوری اسلامی ایران دراردیبهشت ماه سال 1325شمسی تشکیل گردید و در سال 1326 به عضویت رسمی از سوی کمیته بین المللی المپیک پذیرفته شد.

این کمیته سازمانی است مستقل، غیر انتفاعی و دارای استقلال مالی می باشد و بر اساس ماده واحدۀ مصوب نوزدهم تیر ماه یکهزار و سیصد و هفتاد و سه مجلس شورای اسلامی که در تاریخ 29/4/1373 به تائید شورای نگهبان رسیده است در شمار موسسات عمومی غیر دولتی محسوب می شود. کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل مندرج در منشور المپیک به منظور توسعه ورزش، تربیت نیروهای جوان، حمایت از نهضت المپیک، رونق بخشیدن رشته های ورزشی و برنامه بازیهای المپیک و آسیایی و همچنین شرکت در اقداماتی که موجب ارتقای صلح و حمایت و ترغیب اخلاقیات ورزشی باشد تاسیس شده است.

تندیس کریستالی کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران از نمونه کارهای زیبا در ساخت تندیس محسوب می گردد  که به سفارش کمیته ملی المپیک و توسط  شرکت تبلیغاتی نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس، کریستال است و در آن از تکنیک های مدرن طراحی شفاف استفاده شده است همچنین با بهره گیری از تکنیک چاپ لیزری داخل شیشه ،جلوه خاصی را در آن ایجاد کرده است.

بج سینه جامعه را بشناسیم

 

 

شرکت کارخانجات ریسندگی، بافندگی و پوشاک جامعه با 37 سال سابقه فعالیت  موفق در حوزه نساجی بر اساس نیاز جامعه در سال 1364 تاسیس گردید.این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین کارخانجات تولید کننده پارچه فاستونی و پوشاک در ایران قلمداد می شود که با بکارگیری آخرین فناوری صنعت نساجی جهان و نیز نوآوری در تولید، در سایه مدیریت علمی، فعال و پویا توانسته است امروزه نقطه درخشانی از یک صنعت بزرگ شود، که تولیدات آن از نظر کیفی با بهترین محصولات فاستونی دنیا رقابت کند.

بج سینه  جامعه به سفارش شرکت جامعه و توسط شرکت تبلیغاتی نشانه ساز ساخته شده است. متریال مورد استفاده در ساخت آن آلیاژ برنج می باشد که با آبکاری کروم و به روش اسید کاری تولید شده است. 

نکته اول اینکه برای بالا بردن و افزایش زیبایی بج جامعه، متخصصین و طراحان شرکت عملیات از اره کاری و دور برش استفاده کرده اند. این  نشان سینه قابلیت اتصال مگنتی و سوزنی را دارد. مشتری بنا به سلیقه و نظر خود نسبت به انتخاب نحوه  و نوع اتصال بج سینه اقدام می نمایند. نکته دیگری که باید به آن اشاره نماییم  بهره گیری از رنگ کوره ای به دست رنگ کاران مجرب است. رنگ کوره‌ای باعث افزایش کیفیت و ماندگاری بالای این نشان سینه شده است. این بج فلزی ماندگاری و جلوه جذابی دارد. آبکاری طلا نیز روی این کار قابل اجرا می‌باشد.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد